Första dagen avklarad.

Igår var första dagen på min APU, gick hur bra som helst. Vill gå dit idag igen men idag är det betaljobbet som gäller ;) Fick vara med om mycket första dagen och fick göra mycket. Ibland får man ju handledare som vill att man bara går bredvid i några dagar innan man får testa saker men jag har fått en toppenbra som låter mig försöka. Jag tror hon blev nöjd över mig på min första dag och sa till och med "Det är en stor skillnad på att ha en elev som är 19 och en som är som du" Värmde i hjärtat. Eftersom vi var på en föreläsning om kommunikation med jobbet i måndags så kan det väl inte ha gått annat än bra.

Igår var det också exakt en månad sen Peter åkte, de har gått förvånansvärt fort. Är tråkigt att inte ha honom hemma men när jag tänker på hur bra han har det och att han är med människor han tycker om som blir det lite lättare. Sen är det ju faktiskt inte så länge kvar tills jag själv är nere i värmen med honom. Cant wait.

Haft en dundervecka den senaste veckan. Umgås med härliga människor och skrattat så jag har träningsvärk i både käkarna och magen. Fredagen var en toppendag, det säger sig väl självt när man kommer hem halv åtta på morgonen. Tack alla som var med.
Imorgon kommer AIK till götet, jag ska försöka gå på matchen men svårt när man försöker spara pengar. Vi får helt enkelt se hur det blir. Kan dock konstatera att våran spelarbuss är så mycket snyggare än IFKs. När jag gick hem från APUn igår kom den och körde förbi utanför mig. Förstod inte att det var deras buss förrens jag såg röven på den. Där satt IFK emblemet.

Idag står det duktigdag i allmanackan och den sätter igång klockan 11 med tvättning. HURRA!
Mina tankar går speciellt till Lajf just nu, Du är en grym människa och inget kan stoppa dig.
Hopp och hej.

Kommentarer
Postat av: lajf

tack du söta.. ja överlever nog ska du se.. man ska inte nöja sej va de nån som lärde mej för ett tag sedan. och jag vet, jag kan få bättre! puss på dej söt

2009-04-22 @ 14:02:53
URL: http://metrobloggen.se/tiominuter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0