Musiktävling

Nu var man äntligen hemma igen, trött som bara den. Haft en urmysig dag hemma hos Lajf, med stuvade makaroner och falukorv. Lyx!
Tänkte testa nått nytt här i bloggen får se om ni tycker det är bra eller anus. Jag kommer välja ut en låt, antingen svensk eller engelsk. Sen kommer jag att översätta texten i första versen och så ser vi hur stort musikförråd ni har. (OBS! tro inte jag ska göra det lätt för er genom att bara ta låtar ur mina favoritgenrer ;) )


Jag vill inte prata om sakerna vi har gått igenom.
Även om det gör ont, så är det historia nu.
Jag har spelat alla mina kort, du också.
Det finns inget mer att säga, inga mer ess att spela.


Kommentarer
Postat av: anonym

Abba ! :)

2009-04-23 @ 08:47:47
Postat av: B. Lee

ABBA! jag visste det före anonym. Man vinner om man skriver sitt eget namn. hahaha:D

2009-04-24 @ 20:48:29
URL: http://bertoyoulee.blogspot.com
Postat av: Tebbe

Bara titeln som saknas då? ;D

2009-04-26 @ 19:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0