Måndagsbarn

Hej hopp i hallonskogen. Nått skumt har hänt med mig kropp, jag är konstant trött. Kanske har de me o göra att jag bara sover cirka fem timmar per natt. Jag totalslockna i sex timmar i soffan igår. Hade massa missade samtal och sms men jag har inte hört ett ljud.
Idag var det en ny vecka och den kommande ser spännande ut. Ikväll får jag fyrfaldigt besök och även nattgäst. Kan de bli bättre?!
Sen är det Apu och jobb som gäller för hela slanten. Ledig på valborg så blir kanske slottsskogen då. Sen är det dags för ännu en vaccination på fredag, håller tummarna för att ugglan inte är där.

Idag har varit en tuff dag, nog den tuffaste förutom dagarna precis efter Peter hade åkt. Känns som om jag har försummat honom lite och det har inte alls varit min mening. Ibland är det lättare att koppla bort och fokusera på annat. Dock vill jag inte göra nått som gör honom ledsen eller nått som får honom att tror att jag inte bryr mig. Lätt att glömma att den andra också faktiskt också saknar och bara köra sin egen väg. Förlåt Älskling. Jag står bakom dig, alltid!

Nu ska jag peppa upp humöret med att ta en kall öl och lyssna på nya favorit låten: T.I feat Justin timberlake - dead and gone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0