Jaha då ...

Jaha då har ännu en vecka gått. Vart tar de vägen?
Igår hade Peter varit på vift i fem veckor. Jag tog min första dos av vaccinationssprutor i fredags. Det var helgalet. Läkaren hatade mig från första sekund, hon tyckte jag var dum i huvudet som inte kunde säga exakt vilka länder jag kommer vistas i. Att jag inte visste om jag hade tagit vaccin mot polio var en dödssynd. Jag och Liv försökte tappert hålla oss för skratt och till slut fick vi komma in till sköterska som förövrigt var en gammal väns syster. Hon var snäll mot mig och det var nära att jag kammade åt mig ett klistermärke.

Var ju på ÖIS-AIK i torsdags också. AIK vann såklart ;) NU leder vi serien. Jag träffade en riktigt grym tjej som var på sin första match. Elin heter hon. Tror jag har en tendens till att träffa grymma tjejer på AIK matcher, Becca, Nelson och nu Elin.
Fick ett sms av Elin igår i allafall, där hon undrade om jag ville följa med och grilla på kvällen. Självklart sa jag ja som älskar att umgås med nya människor. André följde med och vi hamnade vid röda sten. Helt otrolig utsikt, vi hade en mysig eftermiddag. Lägger upp ett filmklipp här nedanför.

Praktiken går galant förresten. Jag imponerar stort när jag dansar fram i korridorerna.

Och så höjdpunkten, MUSIKTÄVLINGEN. Väntar fortfarande på förra tävlingens låttitel. Hurry hurry. Här kommer dagens:


Jag mötte henne när jag var tre år gammal
och det jag älskade mest var att hon hade så mycket soul
Hon sa ursäkta lilla grabben jag vet att du inte känner mig
men mitt namn är Windy och jag gillar att blåsa på träd
och från den stunden så kommer jag aldrig ignorera henne.
Niggers kommer från andra städer och jag gillar att visa upp henne
Dom gillar att spela tuffa och hon sätter dem på plats.
'




Kommentarer
Postat av: Anonym

förra va ju abba..

the winner takes it all?

2009-04-26 @ 21:34:51
Postat av: lajf

abba va ju förra.. de kom vi ju fram till i rulltrappan..

2009-04-26 @ 21:36:29
URL: http://metrobloggen.se/tiominuter
Postat av: Becca

Och du är såå grym själv!! Köss på pannan!

2009-04-30 @ 10:55:08
URL: http://beccamedcc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0