vart tog 80-talet vägen?

Fick en skiva på posten hppmff med 1000 av det bästa låtarna från 80 talet. Tänkte ha lite nostalgikväll här hemma med benvärmare, en väldigt stor mimmitröja, leggings och pumps. Hästsvansens skulle infinnas på ena halvan av huvudet och i högtalarna skulle denna musik strömmas. Tyvärr så har jag insett att jag inte var riktigt med på 80-talet. Jag som går runt och strålar stolt 80 talist fick mig ett bryskt uppvaknande och insåg att jag faktiskt bara var fem år när 90-talet kom i gugning. Vissa utav låtarna är ju så klart klassiker så nu springer jag runt här hemma och vrålar Oh baby I love your way, everyday. I wanna tell you I love your way...
Inser dock att nostalgikvällen får bytas ut mot ace of bace och spice girls. Men det låter jag nog vänta tills 2010 talet för nu när jag lever på att jag missat halva 80 talet så inser jag ju att jag är UNG OCH LYCKLIG!

Ikväll blir det uteservering, kanske på vår allas Aveny. Men vem vet, ni kanske hittar oss på en kullerstensgata i Haga eller snurrandes runt på stigbergsliden. Vackra Göteborg, nu kommer våren.


Kommentarer
Postat av: Sara

haha de ljuva 80-talet...jag kan se dig framför mig när du springer runt där hemma i dessa kläder o sjunger med falsk stämma ;)

Sen måste jag säga att du är inte så UNG längre ;) Puss på dig

2009-04-01 @ 13:05:10
URL: http://saramehlstrand.blogg.se/
Postat av: Tebbe

Äh tyst på dig. Jag ska allt visa hur flexi jag är idag

2009-04-01 @ 14:13:24
URL: http://glohria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0