Vilken härlig helg..

Påsken hälsar på och solen likaså. Underbart att vakna med blå himmel och strålar som kikar in bakom gardinerna. Jag mår som bäst just nu och det känns som om inget kan stoppa mig. I fredags tog jag med skolboken ut på gården och satt i solen och läste. Efter en stund kom Simeon (grannen). Vi satt o tjötade och försökte höra musiken på laptopen när bilarna gasade förbi. Insåg snabbt att det var dömt till att misslyckas så vi fick en fixidé. Bar ut hans högtalare på gården och drog el från mitt köksfönstret. Vi drog på musiken och snart var hela gården samlade. Vi drack lite öl, spelade badminton och njöt av solen. Underbart!

Lördagen började med en tripp ner på stan med Lajf, vi mötte upp Julia och shoppade lite. Sen tog vi turen förbi storan, köpte en glass och duktiga Tebbe hade med sig högtalare till telefonen. Så där låg vi på gräsmattan vid älven en solig lördags eftermiddag med Ted gärdestads röst som talade om vilken härlig dag det var.
På kvällen kom duktig-genen i mig fram och jag gjorde allt helgjobb. Idag jobbar jag min sista "riktiga" dag på sex månader MINST! Hur Underbart är inte det då?!?! När jag kommer hem ska inlämningsuppgiften till skolan göras klart och sen blir det till att njuta av mitt totalt GRYMMA liv!

Kärlek till alla er som förgyller mina dagar. Ni är tammefan BÄST!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte bra blogg! : ) / en nöjd läsare!

2009-04-12 @ 13:24:09
Postat av: Tebbe

Tack så jätte mycket :D

2009-04-12 @ 15:53:29
URL: http://glohria.blogg.se/
Postat av: lajf

<3 underbara dag! sol å fint sällskap!! du e grym du med!! :-)

2009-04-12 @ 16:54:53
URL: http://metrobloggen.se/tiominuter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0