fartfyllt...

Igår kväll slutade jag jobbet vid nio, då var det bara att sätta sig i en taxi hem till en förkyld Peter. Väl hemma hade jag sex klasser att förbereda innan jag la mig. Trodde jag skulle däcka så fort huvudet nuddade kudden men ack vad fel jag hade. Runt halv fyra i natt somnade jag äntligen. Klockan sex i morse gapar Peter att jag ska gå upp och jobba, hmm en timme för tidigt. Jag kunde inte somna om så det var bara att gå upp. Jag hade fem lektioner och åkte sedan hem.

Peter och jag lunchade och gav oss sedan iväg till ett Zoo. Vi hann kika in reptilerna innan himmelen öppnade sig och regnet öste ner. Jag hade valt helt fel kläder (ljusa byxor) så enligt Peter såg det ut som jag sprang runt i underkläder. I 40 minuter försökte vi gömma oss under något halvdant till tak. Vi gav upp och åkte hem igen.

Nu ska jag äta kvällsmaten sen ska jag tillbaka till jobbet och göra en lektion innan jag äntligen får krypa ner i sängen.


Peter i en väldigt smal gränd



Fisk/sköldpadds-affär på en moppe, varför inte?!?!

Kommentarer
Postat av: liv

kul me lite uppdateringar..

jag har bytt till min gamla blogg igen..



saknas hemma!1

2009-08-22 @ 16:03:00
URL: http://longgone.blogg.se/
Postat av: syster yster

Tobbe säger stackars fiskar L

Tyr dom har bara 1 sekunds närminne .. Glömmer allt så snabbt L

Kram

2009-08-22 @ 23:58:49
URL: http://glohria.blogg.se/
Postat av: Tebbe

sv: mm nu blir det tyst i några dagar men återkommet förhoppningsvis med massa skvaller och bilder :D Saknar dig o prinsessan.



Syster:



Mm synd om fiskarna men här nere tänker man ju inte på djuren i första hand. Ja minnet är tur :D

2009-08-23 @ 07:47:51
URL: http://glohria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0