En dag på Illy..

Pust, ve och fasa, så trött är jag. Vände och vred mig till halv fyra i morse. Ville verkligen inte gå upp när klockan ringde 06:30!! Jobbade fram till tolv , åkte sen hem för att väcka Peter. Det slutade med att jag däckade i sängen en timme. Vaknade igen vid två. Peter plockade ihop sin dator och sina skolböcker, jag stoppade ner kameran i väskan och sen begav vi oss mot Illy.
Illy är ett café som är Anders och Uyens andra hem/kontor och har blivit Peters plugghak. Jag käkade en ceasarsallad med killarna och begav mig sedan mot en park. Jag hann ta två kort innan batteriet i kameran dog så jag gav upp, åkte till en affär som jag kikat i förut och köpte ett linne.

Bilder har jag lovat, så det får bli ett inslag från Illys. Håll till godo...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0