bränder, bönder och besök..

Good morning.. Vaknade av att syster ringde och lät lite ledsen. Det visade sig att hennes bil har brunnit upp, helt och hållet. Var fel på värmen i stolarna tydligen, ingen var i bilen när det hände och tack någon där uppe för det i allafall. Min syster har nämligen fem barn, tänk om alla dem hade varit i bilen. Nu ska man väl inte tänka i de banorna men det är svårt att låta blir.

http://vlt.se/artikelmall.asp?version=864570

Annars så blev det en väldigt lugn kväll för mig igår, jag och peter mös lite här hemma och sedan tog vi vagnen bort till Kalle. Kalle har haft turen och fått en lägenheten vid handelshögskolan här i göteborg, blir lite avis. Fast gårda är ju inte fy skam de heller, rivning i luften och motorväg utanför fönstret SLÅ DET!
I allafall så satt vi hos kalle några timmar och drack vin, sen knallade vi ner till gossip och tog en öl. Jag kände mig inte tipptopp efter torsdagskvällen så jag valde att åka hem, men Peter och dem fortsatte till nef om jag fattade det rätt i morse när peter kom hem.

Om en timme har AIK sin första träningsmatch för året mot IFK mariehamn, matchen visas direkt över nätet för 40 kronor. Jag kommer dock tyvärr inte kunna titta men får leta upp någon som är där som kan uppdatera via sms. Längtar som en tok till 5:e april. Siktar mot ett sm-guld, FRAMÅT STOLTA AIK!

Anledningen till att jag inte kan se matchen är att idag får vi besök av Nikola så vid tre tiden ska vi möta honom vid centralen. Sen ser dagen ut som så här, shopping i saluhallen, smörgåstårta hos Liv och sen så får vi se. Men nu ska jag nog joddla lite det sista så här innan besöket kommer och ta mig en kopp te. Ha en grym lördag!

Kommentarer
Postat av: Ninnzan

men hejje pucko :D Haru de bra elle?

2009-02-07 @ 13:46:06
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0