För livet...

Har fått lite klagomål och tänkte därför tilldela denna blogg till Liv. Förlåt liv att jag inte varit världens bästa på att uppdatera men som sagt behöver ibland en spark i röven så är jag igång som fem vilda hästar igen.
Tillbaka till mitt eget LIV så har jag minst sagt haft en turbulent vecka bakom mig. Har mått riktigt botten napp och inte sett ljuset i tillvaron på flera dagar. Det ska ju säga att detta gäller mitt eget ->privat<-liv och och inte livet jag delar med mina vänner och pack. Känns dock som jag behövde en liten halv flipp för att vardagen skulle finna sin rätta balans igen. Jag håller tummarna på att tåget kommer gå på rätt spår framöver.

Har ju dock gått och blivit tokberoende av mina vänners underbara barn. Så skönt att kunna säga som jag gör, är helt betämd och klar med att jag inte vill skaffa barn på flera år framöver men är ju helt underbart att man kan hyra dem då och då. Ger jag Sara lite fika så får jag låna barnen en timme eller två. Toppdeal ;) Clara är för övrigt är ju min bästa singup partner ever!
 
Över och ut, barntjut!



Kommentarer
Postat av: liv

lilla tebbe akta dej,

akta dej, akta dej

lilla tebbe akta dej

annars tar Clara dej!!

2009-02-13 @ 13:13:32
URL: http://metrobloggen.se/tiominuter
Postat av: Sara

Haha va söta ni är...hittar alltid på massa knas <3

2009-02-25 @ 12:57:56
URL: http://saramehlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0