If you leave me now, you'll take away the biggest part of me

Jaha då har man utfört dagens goda gärning. Jag har övertalat min arbetskamrat som pratar Svenska, arabiska, ryska och engelska att söka jobb som tolk. Förhoppningsvis håller hon det hon lovar och skänker en tanke till mig när första lönen kommer för den lär ju höjas en hel del. Jobbet är verkligen vardag nu, börjar längta mig bort redan. Börjar också inse att det inte alls är lång tid kvar tills Peter åker. Dock ska man väl inte tänka på de nu för då får det mer utrymme och då börjar jag sakna medans han fortfarande är hemma. Frågan är väl om han inte drar tidigare för att jag är så kärlekskrank nu till och med haha .

Nej dags att göra lite nytta på jobbet, det vill säga att klottra ihop en almanacka till mig ;)

What a way to make a livin
Barely gettin by
It's all takin
And no givin
They can use your mind
And they never give you credit
Its enough to drive you crazy
And you love it
You love it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0