bättre nu..

Började skriva på en blogg för tio minuter sen om hur kasst denna dagen började, hur ont i huvudet jag hade och vilket skit väder det var ute. Jag blev trött på mig själv, stängde ner fönstret och gick ut i köket och satte på en kanna te. Nu har jag fått i mig en halvkopp och jäklar va mycket bättre världen blev helt plöstligt. Nu sitter jag och lyssnar på Svenska Akademien och njuter av att jag har fyra lediga dagar framför mig. Nästa vecka blir det antagligen en resa upp till västerås och stockholm. Jag jobbar bara två dagar nästa vecka så skulle vara kul.

Förövrigt så spelar Ras Cricket på trädgårn i borås ikväll. JAG VILL DIT! Någon som vill följa med?

Kommentarer
Postat av: liv

tänk att lite thé kan göra susen ;)

2009-02-20 @ 14:40:06
URL: http://metrobloggen.se/tiominuter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0