Vilken härlig dag...

Gäsp, vaknade precis. Längesen jag sov så här länge men skönt har det varit. Jag och mannen min låg vakna till sex i morse. Vi pratade massor och mös desto mer. Det var behövligt. Imorgon är det alla hjärtans dag och fem år sedan min mormor gick bort om jag inte minst fel. Vila i frid mormor. Min bästa lilla plutt på jobbet fyller fem år också, ska ringa och sjunga med min finaste röst som nog tyvärr är på rymmen under denna förkylning.

Förkylningen däremot lider mot sitt slut, har mått mycket bättre de senaste dagarna och imorgon är det dags att jobba igen. På kvällen blir det lugnt med älsklingen, ingen köpmani här. Jag nöjer mig med god mat, en bra film och mysigt sällskap. Nu kurrar magen så dags att ta sig lite frukost. Ha en underbar dag i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0