Grattis till mig

Då var första delprovet i matten inskickat, känner mig halvnöjd. Hann inte riktigt lägga ner den tid jag ville på provet och därmed blev en fråga utebliven. Men jag hoppas att förklaringarna och svaren var såpass bra att jag blir godkänd i allafall. Nu när skolan är färdig har jag i allafall en ledig helg här i Siem Reap. På söndag blir det antagligen Angkor wat och ikväll blir det fest med den galne colombianen. I början av nästa vecka rör vi på oss och denna resa går mot strand staden Sihanoukville.

Mer grattis till mig själv då -> Jag kikade runt på systers blogg och såg en kommentar om en fototävling. Jag anmälde mig och kom med bland fem bilder i final. Väntar på att bilderna ska komma upp på bloggen så alla ni som läser det här kan gå in och rösta på mig ;). http://thetruestory.webblogg.se är adressen så in och rösta!
Här kommer bilden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0