I made up my mind

Jag har bestämt mig! Efter många nätter av konstiga, längtande drömmar och många morgonar med vansinnesutbrott framför spegeln så är det dags. Jag ska äntligen färga tillbaka mitt hår till svart. Jag försökte ju färga håret ljusare innan min resa bara för att slippa färga det så mycket här nere. Det slet som fan på mitt hår och topparna ser ut som svinto men det skiter jag i. Tänker klippa av mig håret (endast så mycket som krävs haha) och färga det svart igen.
Igår kväll hade jag och Peter nostalgikväll och pratade om mitt hår. Eller egentligen var det väl jag som pratade och Peter satt mest och skrattade men men då kom jag i allafall fram till att jag mår tusen gånger bättre när jag är nöjd och trivs med mitt hår. Så då får det vara värt att färga det lite extra här nere för det.
Dock kommer jag inte färga håret här i SV på grund utav att jag är lite kräsen med vem som ska klippa håret så när vi kommer till Saigon så ska jag allt leta reda på en västerlänsk frisör.

Intressant blogginlägg va? ;) Ha en trevlig dag där hemma, här fortsätter regnet att ösa ner.
ps. Vi skjuter upp Vietnam några dagar till.

/er snart svarthårige Tebbe igen!





Vet inte vad den här hårfärgen kan kallas för men det är den jag har nu i allafall.




Förra sommaren

Kommentarer
Postat av: syster yster

Ja du syster det bästa är nog att låta det vara naturligt som mittL

Pip pip sa råttan :-)

Men helt ärlig så tycker jag att du är Therese med mörkt hår .

Lycka till syster .. Hälsa Peter så gott ..

I morgon ska vi åka till Kolla och hälsa på Tobbe och Josefin , då passar vi även på att gratulera 10 åringen .. Oj vad tiden går fort ..

Ha det gott så hörs vi snart ..

Kram Västeråsa

2009-07-14 @ 19:56:07
URL: http://glohria.blogg.se/
Postat av: Tebbe

sv: Ja jag saknar mitt hår jätte mycket. Trivs inte alls i den här hårfärgen. 10, hmm tiden går föööör fort. hälsa henne och ge henne en bamsekram från moster. Tobias med för den delen. kram

2009-07-14 @ 20:37:09
URL: http://glohria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0