Snövit har kommit och änglarna har landat.

När jag var yngre var jag en liten skitunge som inte lyssnade på någon och trodde att det inte fanns någon annan väg än min egen. Jag tyckte världen pratade ett annat språk än mig, speciellt de vuxna. Någonstans på vägen gjorde jag ett val.
Jag valde mig själv, att bli något, att inte bara följa med, att älska och att älskas.
Mina vänner, min familj och alla runtomkring mig har hjälpt mig att utvecklas till den jag är idag och fortsätter att göra det hela tiden. Tack, Jag älskar er..

Under den här tiden fick jag se en film i skolan som hette Vildängel. Den filmen påverkade mig mycket och jag kan tänka tillbaka på den filmen än idag. Så idag när jobbintervjun gick kanonbra trots fyra timmar sömn så lyssnar jag på låtarna från filmen och minns lite extra den där tjejen som inte lyssnade på någon.

ALIS VOLAT PROPRIIS



Kommentarer
Postat av: syster yster

Hej syster ja så jobbig var du inte L bara väldigt bortskämd L

Jaja lite gick du din egen väg asg , eller okej ganska mycket !

Va skönt att det gick bra på intervjun ..

När får du vet nåt då ?

Sov lite middag idag i solen, om du bara sovit 4 timmar . Ja själv har jag sovit 9 ..

Ha en bra dag , hälsa Peter ! Kram kram

2009-07-30 @ 08:25:48
URL: http://glohria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0