Kvällsdop på Otres beach

Nu har vi spenderat några dagar i vår nya stad. Hittills är det toppen. Det känns lite som vi hamnat i Los Angeles vissa stunder. Med det menar jag att vi bor i ett lägenhetscomplex med utsikt över ett berg med lyxhus på, det ger lätt en hollywood-känsla ;). Vita stränder och billigt sammanfattar väl ganska mycket så här långt. Kommer en bättre recension när vi förflyttar oss.

Idag har vi varit på äventyr, vi tog motobiken och kikade runt lite i stan. Eller stan och stan, vi åkte ut på landet och kollade på naturen och små byarna. Det är så himla stora kontraster här med plåtskjul på ena sidan gatan och lyxvillor på andra. Till slut hamnade vi på en öde strand med jättevågor, vi hoppade i och lekte surfare.

Annars har allt sina stilla gång. Peter är jätteduktig och pluggar som en tok. Jag däremot slåss mot matten med både handskar och svärd. Kommer nog inte har så mycket hår kvar snart. Som är tur är har jag en egen privatlärare i form av Peter så jag kämpar vidare, så önska mig lycka till.
Här kommer lite bilder som tagits i SV så här långt.


Utanför oss



Jag är lycklig över svalkan i värmen



Milkshake funkar också bra





Kommentarer
Postat av: syster yster

Hallå oj vad ni är duktiga på att plugga L

Ja där ser man vad man kan muta polisen , bara

man har pengar !

Kul att se bilder ni sätter in ..

Du mamma kan inte komentera bilderna , hon har inte den bästa datorn .. Men hon hälsar genom mig :-)

Ha det gott och var rädda om er .. Kram Västeråsa

2009-07-12 @ 17:27:26
Postat av: syster yster

Hallå oj vad ni är duktiga på att plugga L

Ja där ser man vad man kan muta polisen , bara

man har pengar !

Kul att se bilder ni sätter in ..

Du mamma kan inte komentera bilderna , hon har inte den bästa datorn .. Men hon hälsar genom mig :-)

Ha det gott och var rädda om er .. Kram Västeråsa



2009-07-12 @ 17:29:29
URL: http://glohria.blogg.se/
Postat av: syster yster

Oj vad fel det blev 2 av samma L

Men kram på er .. Syrran

2009-07-12 @ 17:31:40
URL: http://glohria.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha kul där med Västeråsa du ;) Ja jag måste ju lägga upp lite bilder så jag kan reta er där hemma lite :P haha nej då, det är för att jag tar så jävla bra bilder hela tiden bara.

Saknar er.

Kramar

2009-07-12 @ 18:36:26
URL: http://glohria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0