Klassrum 236, Matematik.

Pust, ve, fasa... Detta bloginlägg är en stor skön suck. Det är för att jag tror att jag faktiskt har klarat mitt matteprov ganska bra. Det hade inte gått utan min lärare, mentor, personlige coach, kort och gott min stora kärlek här i livet. PETER!
Han har varit en sån stor hjälp och har stått ut med mig trots mina oförstående blickar och halvt som halvt utbrott. Kunde dock ha behövt en inloggad Liv på facebook på sista fråga men jag låter er läsare få lösa den åt mig (lungt, provet är redan inskickat hehe)

På en arbetsplats finns det 11 anställda. Medelvärdet på deras löner är 19400kr. En av personalen slutar och då ändras medelvärdet till 19240kr. Vad hade personen som slutade i lön?

Lycka till, ni får garanterat ett guldstjärna i min bok om ni löser det.

Nu håller jag tummarna för att Peter Pan ska klara av all sin skola så vi får en lugn start i Vietnam för det är dit vår resa bär åt nästa gång.




Min sakna mest lista:

GULD
Min säng och min dusch

SILVER
Mina vänner och familj (Förlåt för silvret men jag har inte sovit gott på två veckor och duschen har samma styrka som en leksaks vattenkanna. Det tar 45 minuter och tvätta håret med andra ord)

BRONS
Ost, Mjöl, Fil och alla andra goda mejeriprodukter.




En utav de tre visemännen.

Tack för all hjälp Älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0