DORIS!

Sitter här i köket och är lite halvstressad men tar inte tag i det. För just nu leker jag med min nya Doris. EN rosa laptop som är miniwiniliten. Var och införskaffade den igår men kvällen spenderades hemma hos Anders så blev inget pillande då. Igår var ju Peters födelsedag HURRA HURRA HURRA. Han fick en ring med gravyren Lev ut dina drömmar, sen fick han ett ballongfyllt kök med serpentiner. Vi var som sagt hos Anders på kvällen och spelade mortal kombat och jag spöade skiten ur peter kan man säga. Vi mös lite på Anders tak och tittade ut över ett lysande Göteborg. Sen tog vi en nattpromenad hem och kröp ner under täcket. Bara två dagar kvar nu =(




DORIS!

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha Tebbe e en tjej ;) Bara så alla vet <3

2009-03-19 @ 11:41:04
URL: http://saramehlstrand.blogg.se/
Postat av: liv

din lilla filur, tycker du de e rätt å skryta om den.. JAG SKA JU HA DEN.. INTE DU!!

2009-03-19 @ 22:08:08
URL: http://metrobloggen.se/tiominuter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0