Greta Garbo

Tydligen ser jag ut som Greta idag. Jag har en prickig klänning, en frisyr som är inspererad av 30 talet, rött läppstift och ett par bruna stora solglasögon. Dagen har kantas av vita lögner, det började med en liten som späddes på och nu vet jag knappt vad jag sagt till folk. Små vita lögner för att slippa prata om vissa saker och slippa engagera sig i samtal. Jag är trött och väldigt less på jobbet så när jag tänker på att nästa vecka är min sista "riktiga" vecka på månader så värms det lite extra i hjärtat.

Förövrigt så funderar jag på vad som är grejen med "ryska tjejer"? Nu är jag väldigt fördomsfull och placerar de flickor jag pratar om i ett fack men om ni kommer på ett bättre namn för dem så lämna gärna en kommentar. Ni vet vilka tjejer jag pratar om va? Dem med väldigt långt hår, stilettklackar, jeans som sitter alldeles för långt upp i midjan och gärna två kilo smink. Dessa tjejer kan även kombinera outfiten med en kort päls jacka eller liknande. Så nu till min stora fundering, är det så att de här människorna verkligen tycker det här är snyggt? För jag kan inte se nått fint i det överhuvudtaget. Jag tycker det ser allmänt tacky ut och undrar vart sjutton dem inhandlar kläderna nånstans?




foto: google



Foto: Tradera.se

Kommentarer
Postat av: liv

jag vill me ha en prickig klänning. vart har du hittat den nånstans??

2009-03-31 @ 17:54:34
URL: http://metrobloggen.se/tiominuter
Postat av: Tebbe

Du vill inte ha ryska kvinnas klänning då? :P

2009-03-31 @ 20:42:54
Postat av: Thilda

sv: entourage är bäst. så jävla grymt!

2009-03-31 @ 21:08:07
URL: http://discord.blogg.se/
Postat av: stina

Är du helt beng skallen.Duär inte lik Garbo varken

i alla fall i din skalle och skönhetsmässigt jag

tror inte du skall recensera kläder överhuvudtaget.



Av att dömma av ditt sätt att skriva tror jag att

börja jobba som mjölkpiga igen.

2012-06-29 @ 11:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0