näste man till rakning

Jag är så glad att solen skiner de sista dagarna Peter är hemma. Mitt humör ändras som en jojjo när solen skiner. Från att vakna sur och trött när det är grått så vaknar jag fylld av energi. Så även fast klockan inte hunnit slå ett har jag tvättat och klarat av helgrakningen. Helgrakningen består av att hyvla Peter skalle. Ett rofyllt moment som jag kommer sakna enormt haha. Nu sitter jag slappt i köket med favoritdrycken påskmust brevid mig och väntar på min favorit tjej Sara. Imorgon kväll kommer en välförtjänt uppdatering av bloggen. Om jag kommer se skärmen efter alla tårar som kommer fällas. Som tur är har jag kvar mina vänner här hemma som jag kommer trakassera med all min lediga tid. kärlek till er!


Kommentarer
Postat av: liv

vi kommer tracka dej... du kommer inte bli ensam!!

2009-03-20 @ 13:06:53
URL: http://metrobloggen.se/tiominuter
Postat av: Sara

Precis du kan glömma att du blir ensam <3

2009-03-21 @ 22:43:52
URL: http://saramehlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0