THE QUEEN!

Välkommen till drottningen av mortal kombat´s blogg! Lördagen spenderades hemma hos Peters vän Anders som bor lagom schysst vid centralen. Vi drack vin, kollade på melodifestivalen och spelade mortal kombat. Barnet i mig kom fram och kämparglöden lika så. Koncentrationen var hög och jag gav allt. Vann över Peter några gånger och Anders blev lite små blek när jag även var på väg att vinna över honom. Fick bita mig i läppen för att inte fälla en tår när pojkarna inte ville spela längre. Jag ska nog hålla mig borta från spel ett tag, 14 timmar per dag var ju en vana när man lekte csproffs och de mönstret vill jag inte hamna i igen.

Just nu försöker jag njuta av varenda sekund jag får ihop med Peter. På lördag lämnar han landet och vi ses inte på två månader. Två månader kanske inte ses som lång tid men då jag fick panik efter en vecka när han var i svinesund så känns det som två år. Jobbigt att behöva lämna varandra när man är nykära men det som inte dödar en stärker en och jag vet hur underbart det kommer kännas när vi ses igen. Ska ju inte bara lägga vikt på att det är negativt att han åker. Daniel, Peters bror har varit iväg och rest sen i augusti förra året och Peter saknar sin bror väldigt mycket så är grymt glad för hans skull att dom kommer träffas inom ett par veckor. Sen får jag väl jobba på att bygga upp min image tills jag åker ner så man kan imponera på lillebrosan så har man klarat provet och är klassad som godkänd i familjen Teider. Hoppa in och läs bloggen hans : http://dannesworld.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0