Till min Peter...

" Att jag uppskattar dig, beundrar dig för den där och främst vill jag bara säga tack för att du finns i mitt liv och ger mig så himla mycket. Utan dig skulle jag inte ha kommit så långt som jag kommit idag, du får mig att utvecklas och ger mig en annan syn på världen. Jag älskar dig nått så otroligt mycket och vet att det här är början på resan tillsammans med dig och jag hoppas att den aldrig slutar. Ha en underbar tid nu och se till att njuta så mycket som möjligt. För jag kommer snart.... ;) haha. XXX Tebbe"

Ett litet utdrag hur mitt "hejdå" brev till Peter, eller rättare sagt "visessnart" brev till honom. Nu är han framme i london. Jag följde med till flygplatsen, Milan körde oss TACK!  Var riktigt jobbigt att säga hej då. Tårarna har runnit här hemma hela dagen och jag känner mig som Anki ( grannen ) när hon tittar på Glamour. Vet att det kommer kännas bättre när man vant sig men just nu är det kanon jobbigt. Vill bara tack för en kanon kväll igår, tack till mina vänner för att ni är så grymt underbara och sist tack till dig Peter för allt du gör och är. Jag älskar dig tills hjärtat slutat slå.


Kommentarer
Postat av: liv

naaw.. va fint..

2009-03-22 @ 09:21:19
URL: http://metrobloggen.se/tiominuter
Postat av: Tebbe

Tack gumman.. =)

2009-03-22 @ 10:23:03
URL: http://glohria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0