Vardagsliv...

Nu sitter jag ÄNTLIGEN i våran lägenhet och skriver. Var mäkta skönt att vara lite ensamma igår och framför allt sova i sin egna säng. Lovley, ville inte alls gå upp i morse så frukosten har precis förtärts, nu slappar jag lite och uppdaterar bilder från helgen på facebook.
Jag har varit ledig en hel vecka och är väl inte super entusiastisk över att börja jobba idag igen. Bad står på schemat så lite slappt blir det och efter jobbet ska jag hem till Liv. Mys med massa skvaller och te. Dessutom tycker jag att det är dags för Sara att komma hem, två alldeles för långa veckor sen vi sågs. Saknar så mycket.

Ska gottgöra mitt dåliga morgonhumör med massa pussar på Mr.T nu, ha en trevlig dag i regnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0