Vart tog den söta lilla solen vägen? Ingen som vet, Ingen som vet.

Vaknar och mår helt okej. Är lite besviken på att den sköna solen har lämnat oss och inser att det inte kommer bli en mys promenad med Sanna i solen men vi klarar nog oss i alla fall. Har inte riktigt hunnit känna efter att Peter har åkt så än så länge är det faktiskt helt okej. Jag fokuserar på skolan som börjar imorgon också. Passar fin fint att ha nått att tänka lite extra på just nu.
Imorgon ska jag hoppa in på ett extra jobb så får inte min lediga måndag, tråkigt. Det hela gäller bara fem timmar så egentligen ska jag väl inte klaga. Speciellt eftersom jag snart går på tjänsteledighet i fyra månader, MINST!

Somnade sött till Walle igår och ska ta och fixa ihop lite frukost och se slutet, sen tänkte jag kika in reprisen av robinson. Vi får la se hur mycket jag hinner innan Sanna ringer. Ha en bra dag coh håll tummarna för att solen kommer tillbaka imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0