Bara tråkiga ting.

Då var det min "lediga" dag denna vecka. Jobbar såklart på min betalande jobb från två till sju. Sen ska jag möta upp Sara så snabbt som möjligt och kolla på fotbollen. Blir lite sen men det kan inte hjälpas. Insåg i morse att jag glömde göra min närvarouppgift i fredags. Ajabaja Tebbe, så nu försöker jag få tag i min lärare och de om hon kan hjälpa mig så jag får mina pengar från csn.

Ska försöka få gjort lite här hemma imorgon på förmiddagen. Måste börja packa ner lägenheten så det inte blir kaos sista veckan innan jag åker. Är princip allt kvar. Peter var hmm duktig och plockade ner sina böcker i en kartong innan han åkte men resten var och är kvar. Mycket papper som måste fixas också ska se om Sara kan hjälpa mig lite med stenarna på axlarna idag.
På fredag ska jag i alla fall ha packat Peters viktiga saker för då åker jag upp till trollhättan och ska lämna allt till hans föräldrar. Måste se till att lägga över lite musik från hans hårddisk innan bara, Några tips om serier eller så? Måste ladda upp lite innan jag drar.

Ha en fin dag i regnet alla Göteborgare. Och ni andra som har sol. Ja ni, jag finner bara två ord. ERA AS!

Kommentarer
Postat av: Becca

Solen skiner i Stockholm! ;) Puss på dig, söta!

2009-05-08 @ 15:56:53
URL: http://beccamedcc.blogg.se/
Postat av: Tebbe

sv: hmm retsticka, idag är det dock sol här med. Så det så :P haha Puss på dig gullunge

2009-05-09 @ 14:53:23
URL: http://glohria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0