Diciplin

Känner mig jätte diciplinerad denna morgon. Hoppade ur sängen vid nio och gick direkt ner till tvättstugan. Var ledigt hela dagen så bestämde mig för att tvätta soffkuddarna så det är fint och rent tills jag lämnar över lägenheten. Har även börjat packa ner lägenheten på riktigt. Känns vemodigt, haft fem roliga månader här nu. De första tre övervägde ju dock de två senaste om man säger så. Ja för i lördags var det sju veckor sen Peter åkte. Tiden har gått sjukt fort, men tittar jag tillbaka på allt skoj jag har hunnit med så känns de som en evighet.

Idag ska jag jobba mellan 15-20, sen ska jag på TV-spels kväll hos Anders. Ska bli kul att visa att jag fortfarande sitter på Mortal Kombat tronen. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0