Duktiga jag!

Känner mig så duktig idag. Jag hade Liv hos mig i natt och det blev väl lite senare än tänkt, men intressant. Kul att höra nya historier och ta del av andras erfarenheter. Vaknade och båda två var som zombies. Gjorde fattiga riddare och mös lite innan jag var tvungen att dra till praktiken. Har sprungit runt där hela dagen och hunnit mycket. Efter praktiken såg jag en man smyga omkring vid korsvägen i en nattskjorta från nått sjukhus. Han hade ett stort jack i huvudet. Jag ringde polisen. Jag vet, vuxenpoäng men tänkte mest på personalen som lär få mycket skit om han är borta. Jag fick prata med en kvinnlig polis och hon bad mig följa efter honom. Tror jag själv såg ganska lost ut när jag försökte gömma mig bakom en lyckstolpe utanför affären. Polisen kom och han följde med utan bråk. Jag kilade vidare in på focus och införskaffade ingredienser för tårtan som jag ska bjuda på imorgon.  För imorgon har jag gjort tre veckor på praktiken och det är därmed min sista dag. Känns skönt men tråkigt på ett sätt. Tiden har gått väldigt fort när jag har varit där och det har varit lärorikt.

Nu har jag precis kommit hem efter att ha visat tvåan för ett väldigt trevligt par. Hoppas de vill ja den. Nu ska jag tvätta klart, krypa ner under täcket på soffan och njuta av att jag har varit flitig. Imorgon är det metropolen Trollhättan på schemat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du, de va väldigt gott me fattiga riddare...

2009-05-07 @ 19:42:05
Postat av: Tebbe

sv: ja visst var det, jag är en jäkla bra kock alltså ;)

2009-05-09 @ 14:54:08
URL: http://glohria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0