I´m leaving on a Jetplane!

Detta blir sista bloggen skriven från svensk mark på länge. Jag har precis betalat alla räkningar och är ganska nöjd med beloppet som fanns kvar på kontot. trodde det skulle vara mycket mindre. Jag har packat ihop båda lägenheterna och städar det sista i ettan nu. Pust snart är det klart.
Ikväll kommer Sanna och Sara hem till mig och dricker lite vin och diskuterar allt som komma ska. Jag ska finslipa på det sista imorgon innan två för då kommer Milan (tack) och hämtar mig för att åka till landvetter.

Kommer fram till bangkok på torsdag 13:30 och har ett par timmar där innan det är dags att byta flyg och ta mig till Peter som är på Koh Samui =)

Ska försöka uppdatera så gott det går med jag tänker på er alla och önskar jag kunde ta med er.

Liv: Även om du är ett gårhårigt fyllo så är du den sötaste fyllot av alla. Skämtåsido. Allt kommer gå bra och känner på mig att du kommer få den bästa sommar någonsin.

Sanna: Snart är du nere hos din kärlek också och tro mig det går ganska fort. Älskar dig och vet att du kommer få en grym upplevelse.

Sara: Du kommer ha två gigantiska ungar när jag kommer tillbaka. Lova att säga till dem varje dag att Tant Tebbe tänker på dem och saknar dem. Dig också såklart min bästa. Kärlek,

Sanne: Du kommer få en sån söt Gnagis tre så det inte är sant. Jag kommer och pussar massor på Emilia och dig när jag kommer hem igen.

Till sist kärlek till min familj, mina nära och alla ni där ute som lyser upp mitt liv lite extra.


Kommentarer
Postat av: syster yster

Syster yster , det här kommer nog att bli en av dom större upplevelserna i ditt liv L

Önskar dig en super resa ..

Var rädd om dig , hälsa Peter :-)

Kramizzzzz Syster Åsa

2009-05-26 @ 19:29:04
URL: http:///glohria.blogg.se
Postat av: Sanne

Jaaaaa det tycker jag att du ska göra :D Emilia måste ju få träffa allas vår tebbelina!! Ha det underbart nu gumman!! <3

2009-05-26 @ 21:07:48
URL: http://sannewtf.blogg.se/
Postat av: Lajf

underbara underbara.. hoppas du har de gott å att du fått landa i peters famn. ta hand om pojkarna, håll dej ur trubbel å se till å må bra.. kramar

2009-05-29 @ 09:12:50
URL: http://metrobloggen.se/tiominuter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0