jag är så AVUNDSJUK!

Idag drar svärföräldrarna ner till pojkarna. Jag är smått eller rättare sagt grymt avundsjuk. Så denna dag tänker spenderas med att tycka synd om sig själv och hoppas på att tiden går fort så jag också är där nere snart. Nej då skämt åsido så är jag jätteglad för deras skull. De har inte träffat Daniel sen i Augusti och kan bara gissa på hur mycket de saknar honom. Sen att Peter är med måste ju vara en stor fet bonus. Pojkarna kommer nog bli lite sentimentala också¨, eller vad var det du sa Peter!? The Teiders har kontakt med sina känslor :P

Själv ska jag göra massa viktiga saker idag, ska åka till fabror doktor nu på morgonen, sen ska jag till jobbet för att lämna min jobbtelefon och skriva på lite papper. Ska även låna deras skrivare och skriva ut lite viktiga papper angående lägenheten. Efter det ska jag ner på stan och möta killen som ska bo i Peter lägenhet. Fick depostionshyran igår så känns jäkligt skönt att det är löst med en utav lägenheterna i allafall. Har försökt få en akuttid hos min andra läkare också, lite recept som måste förnyas och hämtas ut innan man åker. Så mycket små saker som lätt faller bort när man ska planera en sån här resa. Tänkte bara nämna några av sakerna så ni förstår vad man måste tänka på och ordna.

Fixa någon som hyr ens lägenhet (i detta fall två lägenheter)

Vaccinera sig (en kostnad på minst 2000)

Ordna en fullmakt till dina bankkonton så någon kan hjälpa dig här hemma om det skulle bli strul

Någon måste hämta din post

Tokleta efter en något så när billig biljett. Billigaste hittills 4200:-

Komma överens med chefen om tjänstledighet.

Leta upp en billig reseförsäkring (väljer europeiska)

Ja som sagt det där är bara några få av punkterna. Men vet att det i slutändan lönar sig rejält. Just nu känns de bara motigt när alla underbara människor är tillsammans i paradiset men tänker på er Peter, Daniel, Anders, Mackan och Ulle. Snart är jag där med er.



Bilden är stulen från Aboud ;)


Ps. Mina tankar går till Liv. Jag tror på dig gumman och finns här, ALLTID!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0