STRESS!?!?!

Vilken stressig dag jag har haft. Börja med att ja stressade iväg till jobbet med tio minuter kvar tills vagnen skulle gå från korsvägen. När jag kommit till focus inser jag att jag glömt skåpnyckeln och får springa tillbaka. På jobbet var de lugnt som en filbunke och jag gled omkring i korridorerna. Hade mitt "halvtid"samtal med mina handledare idag, de sa att det gärna hade haft mig som en arbetskamrat och att det inte fanns nått negativt och säga. Känns bra när läraren kommer på onsdag :D

Stressade iväg direkt efter jobbet till östra sjukhuset där sprutan väntade på mig. In, sprut, slut. Skyndade mig hem och duschade på två nanosekunder. Ner på stationen för att möta Peters mamma, men hon hade ingen halvtimme till nästa tåg som hon trodde utan fyra minuter så struntade i det och gav mig hem till Sara och tjejorna. STORA tjejorna kanske man ska säga. Gullepluttarna, Felicia har blivit blyg och kände inte igen sin Tant Tebbe. Jag har bestämt mig för att ignorera henne tills hon är glad i mig igen ;)

Vi tog med flickorna på promenad till kvillebiljard där Elin jobbar. Drack en kaffe med henne och satt o tjötade en stund. Sen var de dags för mig att åka ner på stan och möta killen som ska hyra Peters lägenhet. Vi tog en öl och snackade lite snabbt. Verkar vara en bra kille. Nu väntar jag besök av grannen. Sen ville Elin komma förbi efter jobbet men med tanke på att jag är trött redan nu och hon slutar vid tolv så får vi se helt enkelt. Är en ny dag imorgon också, BVC och fotboll är inplanerat. Underbart. Heja Gnaget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0