Sodom och Gomorra.

Bangkok... tredje gången jag är här nu och inte gillar jag det bättre för det. Folk drar i en, stressar, skriker, hög musik överallt, fylla och smuts. Ni vet den där låten "One night in Bangkok and the world's your oyster" kunde inte stämma bättre. Jag gillar inte ostron och inte fan gillar jag bangkok heller. Jag låter som en bitter tant och det må så vara men kan inte säga det för många gånger.
Man kan köpa I <3 Bangkok tröjor här, igår funderade jag på om jag skulle be dem göra en I </3 Bangkok till mig. Men jag antar att det är provocerande och provocerande är nog det minsta man ska vara som ensam tjej på andra sidan jorden.

Har även lovat Peter att inte skada mig, trodde det skulle vara ett omöjligt löfte att hålla. Det är ju inte alltid så lätt att hålla reda på två vänster fötter men nu efter två dagar börjar jag inse att jag kanske har potential till att leva mitt liv något så när skadefritt. Cross my fingers!

Imorgon kväll lämnar jag detta sodom och sätter mig på bussen till gomorra aka Koh phangan. Där väntar strand, Goblin och fullmoon party.


Kommentarer
Postat av: Becca

Kom hem istället! =)



På söndag avgörs det!!! Fy fan vad det ska firas om det går som man önskar! Trist att du inte kan vara hemma då.. =(

Puss puss!

2009-10-27 @ 09:47:15
URL: http://beccamedcc.blogg.se/
Postat av: Peter

Hahaha, låter bra att du planerar att inte skada dig älskling! Imorgon ska jag flyga runt träd topparna i djungeln. Hälsa Anders och Uyen från mig. Saknar dig massa!

Pöss på dig min kärlek

2009-10-27 @ 10:16:28
Postat av: tebbe

Becca: Oh om du visste hur mycket jag vill vara där.. Skulle ge nästan allt för de. men tyvärr är inte budgetet så att jag kan smita hem för matchen men tro mig. HELA THAILAND ska höra att AIK vinner sm-guld. Puss!



Peter. Jag börjar bli riktigt duktig nu faktiskt, snubblade idag men landade på mina fötter. tror jag börjar bli riktigt inspirerad av mina vampyr böcker, snart kan du sitta på min rygg när vi springer genom djungel. Kärlek!

2009-10-28 @ 13:37:35
URL: http://glohria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0