YYYYYYYYYYYEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSS!

Yes, äntligen har vi fått vad som ser ut att vara raka besked angående polisrapporten. Uyen kom förbi idag och berättade att hon hade pratat med managern och han ska skicka rapporten idag, Underbart!
Så om 4-5 dagar lämnar vi antagligen HCMC, ska blir spännande att åka mot nya äventyr..

Det ser även ut som om vi kommer hem till Svedala tidigast i januari. Jobbigt att vara ifrån er alla där hemma, men jag njuter av varje sekund som jag får vara med om den där upplevelsen och bär er alltid med mig i mitt hjärta.

Bilden är tagen på min morgonpromenad.



Kommentarer
Postat av: syster yster

Hallå syster skönt att det löst sig med polisen och stölden av era grejer ..

Jag ska kolla på böckerna i morgon! Får se vart jag ska skicka dom L Ha det gott och var rädd om er..

Kram

2009-09-23 @ 19:04:01
URL: http://glohria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0