Fri som en fågel, men då är det som nånting ropar kom i mitt galna luffareblod.

Nu är jag en FRI kvinna. Jag sa upp mig idag, tålamodsburken hade helt enkelt runnit över.
Jag firar med Baileys och öl. Doris är också hämtat och fungerar än så länge, har lite problem med micken men förhoppningsvis löser Dr.Peter det åt mig.

Vi har även bytt rum på hotellet. Jag har ju hostat som en galning i fem veckor nu och inte vetat varför. Igår kväll upptäckte vi att det har regnat in och bildas mögel i rummet. Vi pratade med ägaren och fick flytta ner två våningar. Så nu håller vi tummarna att jag slutar hosta så jag slipper gå till farbror doktorn.

I helgen ska det firas födelsedag, fotograferas och njutas av den nyfunna ledigheten.

Kommentarer
Postat av: syster yster

Ja ha då är du arbetslös , får väl hitta nåt annat jobb L

Så ni kan åka vidare , eller tänker ni vara kvar längre ?

Har ni bestämmt vart ni ska ?

Var rädd om er .. Kram

2009-09-12 @ 18:14:34
URL: http://glohria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0