Ingen svensk nationalsång...

Då var det dags igen.. För att magen att börja strula alltså. I två dagar har den varit konstig nu och jag hoppas verkligen att de blir bättre inför nästa vecka eftersom vi åker då. Vore tråkigt att vara sjuk när vi antagligen bara kommer spendera några dagar i Halong bay. Så pga magen spenderas denna lördag i sängen med första twilight boken och en kopp te.

Ps. Ett jätte stort grattis till min fostersyster Malin som blev mamma till en liten Zander den 23 september.

Kommentarer
Postat av: Jossey

Läser du på svenska eller engelska? Tänkte, att om du har tålamod så kan du ju låna de sista av mig när du kommer hem :P är det bara jag som tycker att den är jätteseg i början btw?

Hoppas magen ordnar upp sig. Det låter för jäkligt! Kram på dig så länge, och hälsa.

2009-09-28 @ 20:39:24
URL: http://hannahskaka.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0