Tar tjuren vid hornen...

Att få ett sår att läka i Asien är som att bygga snögubbe i Göteborg, helt jävla omöjligt alltså. Solen måste dock tagit semester. Den tittar bara fram en stund på förmiddagen, så de borde vara lätt men icke sa nicke. Häromkvällen hade vi 24 grader?!?!?! Jag måste ha blivit bortskämd för tjocktröjan åkte på och en liten stund hakade jag nästan tänder.

Jag har legat hemma sen i lördags och försökt att bli av med min hosta utan vidare reslutat. Kroppen delar upp fokuseringen på såret och hostan så resultat är halvdant på båda ställen. Men idag är det dags för jobb igen, två lektioner ikväll. Ska även säga upp mig idag, har aldrig sagt upp mig förut så är lite nervös.

Jag har en månads uppsägningstid på Aston så att sluta på min födelsedag känns som en bra present till mig själv. Både jag och Peter känner att det är dags att röra på oss igen. Vi velar vi lite över vart nästa resa ska gå, men alternativen står mellan:

  • Kina
  • Motorcykelsemester i norra Thailand
  • Laos
Just nu lutar vi nog mest åt Laos, och tar resten efteråt. Jag vill ha strand, hav, rosa drinkar och massa galna äventyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0