Längtan...

Nu börjar de märkas att vi är inne på slutet av vår resa här nere i Asien. Vi försöker göra så mycket saker som möjligt och blir riktigt ledsna när det regnar ute under dagarna. Så många äventyr har hunnits med de senaste veckorna.
Börjar även bli lite nervös inför hemresan och allt som kommer med den. Både positivt och negativt.
Men klart jag längtar...

Jag längtar massor efter att få krama min familj, busa med ungarna och äta mammas mat.
Jag längtar efter att för första gången få träffa Emilia som är min bästa barndomsväns dotter och självklart Sanne också.
Jag längtar efter att fika med Sara, hennes tjejer och min lilla stjärna på jobbet.
Jag längtar efter att dricka saft med Sanna och bara vara.
Jag längtar efter sommarens första jordgubbar, ost, AIK och alla mina underbara vänner..

Ni är Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0