Vila i Frid Anthony

För några år sedan lärde jag känna en vädigt speciell kille, Anthony! Anthony spelade hål i huvet på mig med låten "ingen kickar fotboll som han, zlatan" En gång var vi och badade, Jag, Anthony, hans lillebror Leo och Sara. Under flera timmar vägrade Anthony att hoppa från bryggan men till slut (ca tio minuter innan hemgång) hoppade han första gången.. Det hela slutade med att vi var där två timmar längre pga allt hoppande.
Vi hade såpbubblekrig, läste läxor, tävlade om snabbaste vägen hem från skolan och lekte med pokemon...

Imorgon ska jag åka ner till stranden för att tända ett ljus för honom. För en månad sen idag denna söndag somnade fina Anthony in. Du är saknad och kommer alltid att finnas i våra hjärtan.

Sov sött bland änglarna...

Anthony Fernandez Forslund
* 18 December 1999
+ 4 Mars 2010



Gå även in och läs Anthonys mamma Maria´s blogg och sprid Anthonys minne vidare.

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack Therese, för att du tog fram de fina minnena och delade med dig av när jag själv inte vågar ta fram våra minnen....Tack för hjälpen....Och tack för att du tänder ett ljus för honom....Maria

2010-04-03 @ 22:24:41
URL: http://anglamammaforever.blogg.se/
Postat av: Fotograf | Caroline Landin

Vila i frid Anthony! :(

2010-04-07 @ 11:28:18
URL: http://carolinelandin.wordpress.com
Postat av: Marre

ryser i hela kroppen..att de kan vara så orättvist.. RIP

2010-04-22 @ 21:13:39
URL: http://kreativresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0