Vila i frid Glohria.blogg.se

Just nu är jag mellan två bloggar. Jag står liksom med det ena benet kvar i den gamla och det andra redo att ta nya steg i den nya.

Det är inte första gången ja är mellan två bloggar.

Jag började ”blogga” 2001. Då skrev jag på lunarstorm och det liknade mer en dagbok än en blogg.

Efter några år (2005) gick jag över till att blogga på blogg.se, det var under tiden jag bodde med Sara. Jag hade precis flyttat till Göteborg.

Bloggen lades ner och jag hade ett uppehåll från skrivandet.

I början av 2009 starta jag ytterliggare en blogg, Denna. Glohria kom att handla om mitt liv i Gårda, när jag och P blev sambos och även när vi reste runt i Asien ett år.

Så nu är jag här alltså, redo att begrava Glohria och ta er med till den nya.

Vad den kommer att innefatta återstår att se, men jag lovar att även detta kommer bli ett äventyr.

Vill ni följa med?

 

Utdrag ur de gamla bloggarna:

 

Blogg nr 1:

Det är ju så här att ja å sara har en gemensam familj som vi älskar enormt och idag kom våran pundar-Yvonne hem från rehabliteringen och bara några minuter som kom feminina-Hubert hem från Gay army! Han palla inte trycket så kommer inte få vara med i sändning ens.Yvonne mår relativt bra, så bra som man kan må efter att ha gått på tunga droger.
Hemma väntade så klart resten =) Taxichaffören-Sylvester, Lapplisan-Maj-britt och Växelspolarn-Ernst. Vi ska försöka göra de bästa av situationen och ta hand om Yvonne och Hubert efter deras traumatiska upplevelser.

 

Med tanke på deras hälsa kan ni ju vänta några dagar innan ni kommer över eller ringer och ist för blommor kan ni skänka pengarna till "rädda-djuren" tack på förhand!

 

ovan:

 

familjefoto sedda från vänster: Pundar-Yvonne, Växelspolarn-Ernst, Lapplisan-Maj-Britt, Taxichaffören-Sylvester och Feminina-Hubert!

 

 

Blogg nr 2:

 

solen skiner och de är helt otroligt att vi får behålla den här värmen ända in i oktober. tro mig, jag klagar minst.
har ju under veckan som gått haft en inneboende i form av en ståtlig brunett som lyssnar till namnet sara. vi har kurat ihop oss i sovrummet alla tre så jag har legat mellan två välformade brunetter, yeye killar I know u wanna be me.
jag har ju gått och blivit ett år äldre, vilket känns helt okej. innan dagen var kommen kändes det lite jobbigt att passera det fina 20-års strecket men nu har jag vant mig vid tanken och blivit en mer mogen kvinna. haha

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Får man lov att fråga vad den nya bloggen kommer att heta då?

2010-12-16 @ 17:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0