Kan knappast bli bättre än så här...

Nu är ännu ett paket hemskickat, väskorna är incheckade, magen är mätt och om ett par timmar befinner vi oss i ett nytt land. Landet är som tidigare nämnt Indonesien och där blir första stoppet Bali. På Bali ska jag surfa, bestämt! Hur tjejen som inte kan stå upprätt på plan mark ska kunna stå på en platsbräda och samtidigt få den att flyta på vattnen är en gåta, men svaret finns där ute någonstans. Kanske är det att binda fast båda fötterna vid brädan eller att innan ta så mycket morfin att jag inte känner vilka ben i kroppen jag bryter..
Nåja, lyckas jag åtminstonde stå i en fjärdedels sekund så är jag nöjd. Så håll tummarna så hörs vi i nästa land..
En sista slängpuss från Malaysia kommer här *SMACK*

Ps. Peter hälsar

Kommentarer
Postat av: [FOTOBLOGG] Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag vill också åka till BALI!!! =)



Fusk! ;)



Surfa för mig med - jag har aldrig provat men skulle vilja :)



Kram C

2010-02-09 @ 10:53:22
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Liv

åååh.. ja fångade den i min hand å la den i mitt hjärta - släng pussen alltså :-)

Bali din gottegris ha?

2010-02-10 @ 09:01:22
URL: http://longgone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0