Converse fever

Hela Sverige har gått och blivit Converse galna. Vart du än tittar ser du vita, svarta, blåa, röda små converse fötter trippa fram. Jag äger själv ett par vita som är mer åt det bruna hållet efter resan. Jag frågade min allt-i-allo Sanna vad man får betala för ett par här hemma i Svedala och tydligen kostar ett par 699:- vilket enligt min åsikt är helt sjukt för ett par tygdojjor.
Så varje gång jag tänker på att jag betalade 150:- för ett par orginal i Vietnam skrattar jag lite elakt inombords ;)

Converse, poker och morgonsol i Kuala lumpur.

Kommentarer
Postat av: Freedomtravel

Hela Sverige? Vi trodde att det var Göteborg bara! Vi var där i helgen och har aldrig sett så många Converse nånsin!!!

2010-05-17 @ 21:16:33
URL: http://www.freedomtravel.se
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Red Dragon?! :D

2010-05-20 @ 01:12:36
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0