Extreme makeover ;)

Jag har en mapp döpt till Tebbe nu och då på datorn. Där är bilder som togs under de första månaderna i Asien våren 2009 och där finns bilder tagna i Asien under våren 2010. Bilderna för mig är chockande, jag förstod inte riktigt förens jag kom hem till Sverige och byggde bo i mina byxor hur mycket jag har gått ner i vikt. Jag fyllde min backpack med 14 kilo och lyfte den och som jag sa CHOCKANDE! Det har ju blivit några öl här hemma med vännerna nu när vi kommit hem, ett eller två kilon har säkert plusas på och bilderna i mappen har visats alla gånger ölen förtärits.

När jag visar mappen för mina tjejkompisar så säger de: "Ja det syns att du har gått ner i vikt Tebbe men så stor var du faktiskt inte innan" Tack tjejer, jag älskar er även om ni är urusla lögnare. När jag visar mappen för Peters killkompisar så säger de: "HELVETE Tebbe vad du har gått ner, KOLLA dina armar!!! Du är ju typ liten nu" Tack även till er killar, ni gör mig stolt och en aning självgod. Så mappen då, här har ni den ni vet vad jag förväntar mig...
Hur tjock var jag?

Angående den fula pippi långstrump peruken, ja det var liksom då om jag säger så...



Kommentarer
Postat av: Lancia

Visst är det skillnad, men du var fan inte speciellt stor innan heller! (No lies!)

2010-05-18 @ 13:47:25
URL: http://lancia.blogg.se/
Postat av: S

Håller med ovanstående! Och for the record så eru alltid lika snygg ändå! 14 plus eller minus men är glad för din skull :D <3

2010-05-18 @ 22:05:51
URL: http://dujagvii.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Näe, du var inte stor innan heller ;) Men du är fin både nu och då tycker jag! Så det så! :D

2010-05-20 @ 01:11:13
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: N

Håller också med talarna ovan mig :)

Men en jävla skillnad syns på tex juni 2009 gentemot mars 2010 :D

ses snaaart <3

2010-05-26 @ 10:38:52
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0