Hjärter dam...

Idag höll jag på att tappa hakan men jag fick snabbt plocka upp den igen. Det var kö av bussen idag och bakom mig står några tonårskillar samt en tjej. Killarna försöker komma förbi men tjejen säger att det är kö, då får du väl knö säger ena killen. Tjejen säger då "nej tyvärr de står en dam framför, killar!" Jag vänder mig chockat om och frågar henne om hon verkligen tycker jag bör kallas dam, hon börjar skratta och säger "Nej haha, jag syftade på mig själv"
Jag säger tack och blir lite generad, dels för att jag tjuvlyssnat och dels för att jag tog åt mig!
Så från och med nu ska jag endast vända mig om vid ev. busvisslingar, ord som Snygging, katten, puman och dylikt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0