Blir frisk nu...

Nu är det snart mitt i veckan och jag är fortfarande krasslig, har säkert med att göra att jag vägrar ligga hemma o bli frisk. Får myror i brallan så fort jag bara tänker på en heldag i soffan. Igår var jag på stan med Sara och tjejerna HELA dagen. Vi shoppade, lunchade och fikade. Massa mys och trevligt med massa skit snack =)

Nu har även Nikola kommit till Göteborg igen så vi tog ett par glas vin på Viktoria igår och åt lite mat. Jag kände ingen smak så kan inte ge er nått betyg om det var gott eller ej. Däckade ganska tidigt i sängen men lyckades sova till elva i allafall.
 Vart denna dag för mig är ännu oklart men jag säkert på att den tar mig nånstans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0