Next Nicole Kidman..

God morgon. Natten har varit fylld av massa drömmar, tyvärr inga jag tänker dela med mig här men kan säga att de var minst sagt flippade i allafall. Igår kväll ställde jag klockan på nio bara för att jag skulle få lite mer tid hemma innan det är dags för en heldag på jobbet igen men jag snoozade tjugo minuter och lyxade till det till. Så som varje vecka så har vi på torsdagar apt (arbetsplatsträff) men skillnaden denna vecka är att inga chefer kommer finnas med, för de har planeringsdag i Uddevalla. Hell yeah, ska nog smida lite planer så jag och alla tanter på jobbet kan busa lite med dem. Problemet är ju att min nyckel inte funkar till deras kontor men om jag mutar min samordnare med en semla kanske hon släpper in oss. Tips på vad vi kan göra?

Som jag sagt tidigare, jag gillar att påminna och tänkte därför passa på att tala om en sak igen. Jag är ledig i fyra dagar efter arbetspasset i eftermiddag. Fick ju testa på mitt nya schema på riktigt förra helgen och det var underbart. Tufft att jobba så många timmar på så få dagar men ack så skönt att få vara ledig fyra dagar i sträck. Jag ska njuta så mycket det bara går. Behöver tyvärr ta några timmar till att kolla upp lite saker inför resan men får ta och strukturera upp det så att det går så fort som möjligt.

Till en helt annan sak, ska sätta mig ner och slå en signal till Sara när klockan har blivit lite mera. Vi ska nämligen åka upp till hennes mamma i början på april och ju tidigare man bokar biljetter, desto billigare. Där ska vi i allafall ha en myshelg och sedan på söndagen så ska Saras snälla mamma ta flickorna då jag och Sara ska på fotbollspremiär. :D Halmstad kommer tas emot med massa sång på råsunda. Längtar enormt mycket.
Fast jag tycker ju att vi kan hoppa över mars helt och hållet så jag slipper det jobbiga med att Melvin ska åka. =/ men men får fokusera på dagarna han fortfarande är hemma och se till att mysa så mycket det bara går.
Ikväll ska han och Mackan ta sina brädor och åka iväg till någon backe, kan ju hoppas på att de får snöväder som igår men det ser allt kalt ut på marken och snöfritt ut på himmelen. Tror i och för sig inte att det spelar så himla stor roll för Peter såg bara allmänt lycklig ut över att äntligen få komma iväg.

Nej nu har det skrivits alldeles för mycket och jag måste göra mig snygg inför plåtningen. Ha en kalasdag.

Så fick man se ut, så nu vet ni vad ni ska kika efter i alla tidningar. ;)

Så fick man se ut så nu vet ni vad ni ska kika efter i tidningarna ;)

Kommentarer
Postat av: liv

ja ska me te Bro i början av april, fast över påsken. antar ni ska dit veckan innan??

2009-02-05 @ 11:12:48
URL: http://metrobloggen.se/tiominuter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0