Snörvel...

Blev inte världens frossarkväll igår som jag hade planerat. När jag vaknade igår morse kände jag mig lite halv förkyld men sen under kvällen blev det bara värre och värre, tittade på Harry Potter och tyckte allmänt synd om mig själv. Känns lite bättre idag men näsan är inte på topp och inte halsen för den delen heller. Blir många koppar te idag och bara ta hand om sig själv så man är utvilad inför imorgon. För imorgon är det dags för lerums badpalats, om jag är frisk då vill säga. Jag håller tummarna och hoppas på det bästa.

Igår blev jag bjuden på smörgåstårta hemma hos Liv som har bytt bostad och blivit ett år äldre, mums mums. Lägenheten var jättefin, påminde om våra här hemma i gårda men i mycket bättre skick. Vilken mysig liten tös hon har då, riktigt charmtroll. Hoppas ni båda kommer trivas i den nya lägenheten och att det som är på vift återkommer inom kort ;)


Hasta luego / Rudolfia med röda mulen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0