kåmpått av smått åck gått

Vad har jag då att berätta efter den här dagen. Inte mycket faktiskt, har läst ut boken i alla fall. Helt okej bok, ingenting är omöjligt tycker man efter man läst den. Har haft en jobbig huvudvärk samt magvärk hela dagen så jobbet gick segare än vanligt men så jobbar jag ju bara två dagar den här veckan så ska väl inte klaga. Dock har det uppstått ett "problem" eller rättare sagt vi kan tyvärr inte låna Peters föräldrars bil imorgon, kanske på torsdag. Jag håller tummarna för att vi verkligen kommer iväg, jag saknar familjen där hemma.

Imorgon ska jag ÄNTLIGEN få träffa Sara, Amanda och Felicia. Det är en vecka sen sist och jag saknar tjejerna nått så enormt. Ska fjäska för Peter så jag får låna hans kamera, i såfall ska jag ta massor av kort på girlsen så jag kan visa mamma. Sen ska jag även träffa Livet om jag inte kommer iväg imorgon, det ska bli skoj. Massor av skvaller hoppas jag på ;)

Får runda ihop här med lite kort från min och Peters speldag/myskväll häromdagen. Vi åkte till kville, spelade lite biljard och dart. Sen på kvällen byggde vi kuddslott i köket och spelade spel hela natten. Älska






 
Han vann faktiskt på biljarden =/                                                      





men jag blev bästa mästaren i dart, HEJA ANNA PIHL!



Rullar tärningar i myshörnan



Peter är nöjd efter att jag gjort i ordning hans hörna också.



Fem minuter innan Peter får det att rasa ;)

Kommentarer
Postat av: life

knasiga ni e ;)

ja mej träffade du då inte.. haha..men vi får ta de när du kommer hem.. har massa skvaller ;)

ha de bra där uppe.. när kommer ni hem??

2009-02-27 @ 11:44:24
URL: http://metrobloggen.se/tiominuter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0