Så här gick de till när Anders försökte sno mitt täcke..


Jag vaknar av att vad jag tror är Peter är på väg att krypa ner bredvid mig. Helt plöstligt lägger han sig uppe på mig och jag blir sur och tittar upp. Då ser jag att det inte alls är P för han ligger ju redan bredvid mig utan att det är Anders (P´s bästa vän) som lägger sig i sängen. Jag börjar småskratta och frågar honom vad han håller på med?

"Jag sover ser du väl?!"

Då ställer han sig upp och tar tag i mitt täcke och börjar dra i det, jag får lite smått panik eftersom jag inte har kläder på mig och puttar på P.

"Anders, försöker sno mitt täcke. Säg till honom"

P frågar Anders vad han håller på med och möts av samma svar som jag. Han börjar skratta och frågar honom "Ska du inte gå och sova bredvid Ulrika då?"
Jo säger A och knallar långsamt in i vardagsrummet igen.
Det allra roligaste med historien var att kvällen innan satt vi och pratade om vilka dumheter man gjort på fyllan och i sömnen.
Tack för ett gott skratt klockan 06.08 en lördagmorgon Anders.
Rock out with your cock out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0