Sonja!

Min mamma, hon är allt söt hon! I veckan när jag pratade med henne så låter det så här:

T: Peter har åkt och jobbat en vecka
M: Jaa jag vet jag läste det i tidningen.
T: Jasså?? I vilken tidning då?
M:
men men, jag menade såklart på datorn.

Jag var fullt medveten om att hon menade datorn hela tiden men ni känner mig, kan inte låta ett ögonblick som detta glida hur händerna.. Jag ÄLSKAR att retas.
Idag ringde jag mamma igen för att berätta att jag kommer upp i helgen.
Och då gör hon det IGEN!!
"Jaa jag vet jag såg det på tv"
hahahah Hon är väl alldeles för söt?! Min mamma har alltid varit lite vimsig och kallat oss barn för lite olika namn osv. men det är ju inte lätt alltid, speciellt inte när man har sex barn och både tv samt dator uppfanns under ens livstid. Men mamma du är grym, i helgen när jag kommer så tar vi "sms-lektionen" för jag vet inte vilken gång.. ;)



Mamma och jag 1986

Jag älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0