då var det dags igen..

För lite tycka synd om sig själv tid.
Sitter här hemma och tänker på allt jag och Peter gjort. För er som inte vet så bodde jag och Peter grannar här i gårda. Jag hade lite förkrök hemma hos mig och han likaså. Jag gick ut o ropa över grabbarna till mig och så sattes det igång. Vi umgicks inte särskilt mycket efter det, tog någon cigg på gården och pratade kärleksbekymmer. Han hade sina och jag hade väl mina.

I slutet av sommaren började vi umgås dagligen och så fort jag inte var med Peter så ville jag ringa honom och berätta vad jag var med om. En dag efter jobbet bad Peter mig komma hem till honom. Jag var allmänt sur och ville göra något kul. Vi skrev upp sex alternativ på en lapp, slog en tärning och såg vad det blev. Nr 4 som tärningen visade var alternativet "ta på er det fulaste ni äger och gå ut på krogen" Vi gjorde som lappen sa och när vi står hemma i mitt sovrum och plockar ut fula kläder säger Peter helt ut i intet. "Tebbe, jag har känslor för dig" 
Finns ingen som Peter, han är guldramen runt mitt liv. Mitt hjärta slår dubbla slag när jag inser hur mycket jag älskar honom.

Så nu har Peter i allafall gett sig iväg ut i vida världen för att resa och jag är kvar två månader här hemma innan det är dags för mig. Det är väldigt påfrestande psykist och fysiskt att ha den man älskar på andra sidan jorden men också väldigt nyttigt. Jag har bestämt mig för att löpa linan ut...

http://teider.blogspot.com

Oceans apart, day after day 
And I slowly go insane
I hear your voice on the line
But it doesn't stop the pain
If I see you next to never
How can we say forever

















Wherever you go






Whatever you do I will be right here, waiting for you
Whatever it takes Or how my heart breaks
I will be right here, waiting for you






I took for granted, all the times
That I thought would last, some how
I hear the laughter, I taste the tears
But I can't get near you now

Oh, can't you see it baby
You've got me goin' crazy
Wherever you go Whatever you do
I will be right here, waiting for you
Whatever it takes Or how my heart breaks
I will be right here, waiting for you

I wonder how we can survive This romance
But in the end, if I'm with you I'll take the chance


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0